Avatar 2

Det är nu klart att Avatar kommer att göra en uppföljare till den första succé filmen. Filmen som nu har tjänat ihop mer än någon annan film, har dragit in över 2,464,237,048 dollar, mer än 2 miljarder kronor. 
Jag antar att nästa film kommer att få en minst lika stor budget, men jag är tveksam. Jag vet inte om det finns yttligare en story om äventyret att berätta. Det skulle vara som att James Cameron skulle göra en Titanic 2.
Avatar enligt mig är en av dom bästa filmerna jag någonsin sätt. Historien var väl ganska platt, men fantasin och världen James Cameron skapade var helt fantastiskt. Men det verkar som James Cameron kan göra det mesta så det ska bli spännande.

Hoppas filmen kommer ut om bara något år. Även fast många är kritiska till en andra film är jag väldigt glad. Jag skulle inte tveka att köpa biljetter till nästa film!
Skulle nån av er kolla på nästa film? eller skulle folk bojkotta den? För det fanns väl knappast någon som INTE såg den första filmen.








( bilder från google )
Jag har en liten fråga ? Varför dör hon alltid i alla filmer ? Hon har dött i Lost, Resident Evil och nu i Avatar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0