dagen som gått

Morgonen började med att nån ringde mig i örat, och jag märkte att jag hade ett antal missade sms på min mobil. Klockan hade blivit rätt mycket och jag hade rätt bråttom, jag steg upp ett glas åkte i golvet och jag slog i foten. Efter det stora ner laget begav jag mig ut, i det is kala Sverige till skolan, eftersom inte SL fattar att vi har vinter i Sverige så var jag tvungen att gå. Det var kallt och blåsigt och till slut kände jag inte mina fötter. Väl framme hade vi tråkig lektion.
Efter skolan åkte jag med sällskap av Frida och byte mina hörlurar i en affär, det gick as bra, var inga problem alls, jag var chockad, så jag hoppade av glädje, fast nä det gjorde jag inte...
Sen gick tunnelbanan så jag kunde åka hem tillsamans med alla andra pensionärer, det var jätte trevligt, verkligen.
Väl hemma började jag plugga och pratade med några i telefonen, sen så har jag inte gjort så mycket mer idag, gigantisk tråkig dag, nästan värre än jag vet inte vad.
Nu tar jag i alla fall en paus från pluggandet haha.



Japp, paus är det !


Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

haha nej, det är ju inte det ;}

2010-02-23 @ 21:42:01
URL: http://hannaest.blogg.se/
Postat av: jessica

hahaha, fett skön du är xD

2010-02-23 @ 21:51:30
Postat av: Ida

sv; tack! jag älska(de) snön. nu hatar jag den. försvinn och ge mig vår istället!

2010-02-23 @ 21:51:41
URL: http://vildflinga.webblogg.se/
Postat av: emma.

sv: haha bara för att jag har vart en soffpotatis dom senaste dagarna :P

2010-02-23 @ 22:11:18
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: lisa

jag är också trött på skolan !

2010-02-24 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0