God morgon

Nu har jag knallat upp ur sängen. Är ganska pigg, kan inte förstå varför men ibland sker mirakel. När mobilen ringde i morse så fick jag anfall haha. Jag hittade nämligen inte den i sängen och irade runt med handen i sängen för att försöka hitta den, till slut var jag tvungen att kasta mig upp och kasta ur täcke och kuddar, och vad låg mobilen? Jo, inne i kudd fodralet. Aningen irriterad var jag, men det är kanske anledningen till att jag är ganska pig nu.

Väl uppe skulle jag ta lite ramblösa, men eftersom någon hade tagit det sista kalla igår la jag in den i frysen för att den skulle bli kallare. Dock hade jag glömt kvar den i frysen över natten, och när jag skulle öppna den så stänkte och sprutade det i ansiktet. Så nu klockan 07.00 är jag pig och redo för att springa till skolan,eller nä det är jag inte.


(bild från google)
Är kudden huvudets bästa vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0