god morgon

Äntligen Lördag och nu är det faktist lov. Det var en jobbig natt igår, men det gick bra. Nu sitter morsan och farsan och äter på alla saker som jag tog med mig hem. Jag har totalt tröttnat på bullar och andra bakverk. När jag gick hem igår så var Robin vaken så då hade jag någon att smsa med, så det var GRYMT snällt.


Wiener bröd som jag oh min kopmis bakat.

Jag såg också att damerna tog guld i Curlingen, och på någon sätt visste jag att dom skulle göra det, vet inte varför, men jag bara visste det. Varje gång Sverige tar guld så säger man, yes, vi tog guld. Som om det är vi som tagit medaljen när det egentligen är idrottarna som gör det, är inte det lite konstigt egetligen? Eller är det bara Sverige lejonet som kommer fram?


GRYMT BRA JOBBAT !

Nu ska jag hoppa in i duschen, skulle vilja åka in till stan och köpa något, men jag vet inte om jag orkar. Det kanske blir utgång i kväll, men just nu är jag väldigt osäker.


Bild från google  ( Undrar om det finns någon snö kvar i innerstaden? )



Kommentarer
Postat av: AMANDAWAHLGREN

tack

2010-02-27 @ 12:06:38
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Lollo

tröttnar du på din mor och far så adopterar jag dig gärna!!! winebröden såg mycket tilltalande ut.

2010-02-27 @ 16:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0