God morgon

Nu är jag vaken efter en rolig kväll. Igår var vi på chaplins bar, som ligger på kungsgatan. Det var mycket mer folk där en vanligt, och vem hade rätt att medel åldern var en bra bit över 20 ?? haha
Innan så drack vi lite, och vi kom inte in för en vid 23.00 tiden. Inne på Chaplins var det dans och Kareoke, jag sjöng dock inte, vill inte att andra ska bli avudsjuka.

Efter gick vi på Mc Donalds IGEN, och efter det så åkte vi hem och då skulle vi köpa lite snacks och godis vid macken, eller inte jag bara dom andra.
Sedan gick jag hem och sov.
Det är tråkigt ingen av oss hade tyvärr Kamera med oss så det blir inga bilder.


Kareoke platsen! ( bild från publishme )

Kommentarer
Postat av: freja

ni ville ju inte vara med på bild ;)

2010-03-01 @ 03:18:46
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0