god morgon

Nu har jag tagit mig upp ur min skönhets sömn. Det var jobbigt och jag ville helst bara ligga kvar och sova. Det började med att jag snubblade på tröskeln och flögg in i ett bord, sen så hittade jag inte min mobil men det är hittad nu.
Om inte det var nog tappade jag också glaset på golvet gick itne sönder men fick vatten över hela mig, KALLT vatten så nu är jag ännu mer vaken, jag tror att klumpigheten är ett faktum. klä på mig håller jag på att göra nu.

Jag såg att SL's trafik inte fungerar idag heller så jag måste gå till skolan, det komemr ta mig cirka 30 minuter och jag kommer dö i kylan, hurra, jag är så glad så jag vet inte om jag ska gå ut och hoppa i snön och åka pulka. Nu ska jag göra mig i ordning !

Ses snart !


Finns det NÅGON som itne tycker om att sova ? älskar min säng (OBS! det här är inte min säng, skulle vara aldeles för mycket haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0