Hemma

Provet gick mycket över förväntan, facktist EXTREMT bra, så jag borde få beröm. Jag tror jag svarade på alla frågor ? Och min lärare gav mig även mvg delen. Det var väl grymt ?
Efter det så begav jag mig in till stan med en kompis, först skulle vi gå in på nåt ställe och ta en kaffe men vi gick bara runt lite och hämtade några saker. ( Jag hatar kaffe ).
Efter det så började vi åka hemåt, på tåget satt det en gammal gubbe och började prata med oss, RANDOM, men jag sa inte så mycket , jag tänkte bara, var är världen på väg? Inte nog med det så kom det in 1000000 barn i tåget och då ville jag helst bara där i från, det blev för mycket.
Jag gick av några stationer innan min station och gick den sista biten, det var nice väder och jag kände för att gå.

Och nu så är jag hemma!


Fint väder, det här är från förra året då vi var i Funäsdalen, nån som är sugen att åka till snön i påsk ? haha

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vars bor du? :)



SvaR: Haha, jag tror att det var fel på fler ställen än så ;)

2010-02-24 @ 16:59:01
URL: http://fredrikolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0