Hemma

Hemma från skolan igen. Vi fick sluta lite tidigare idag, hela 10 minuter tidigare, så idag kunde jag verkligen göra någonting extra.
Sälskapade hem med Sofia och vi prata om nåt jätte konstigt ämne????
Jag är sugen på att gå på bio, men jag vet inte vilken film jag vill se eller vem jag vill gå med. Är det någon som har nåt tips på någon bra film på bio just nu? Eller är det någon som vill hänka på bio, så skicka gärna ett sms. Jag är som sagt beroende av bio och går säkert 3-4 gånger i månaden.

Idag var det varmt ute, hade till och med jackan öppen när jag gick hem. Jätte skönt och hoppas att det bara kommer bli varmare nu!!


Vilken film är det som gäller nu ?
Nästa vecka är det i alla fall Alice i underlandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0