Jaha nu så sprack det

Jag har nyss kommit hem från jessica efter att kolla på en film vars namn var Princessa, den var ju .. bra.
När jag skulle handla med kortet gick det inte som jag tänkt mig dock, jag drog drog och ännu en gång drog jag jag kände att spasmer anfallet var ett faktum, och jag inbilade mig att det stod på skärmen * Du är för dum för det här ge kortet till kassörskan* men det gjorde det inte, dock skulle jag ge det till kassörskan, men smidigt som jag är gick det bra jag klarade att handla med mitt kort - igen.

på vägen hem halkade jag och en bil kom precis över gatan gissa OM personen blev rädd ! Ja det blev han !



Vi handlade på vårt kära Ica, ( OBS, bilden ljuger, vi var INTE på det här ica't)


Kommentarer
Postat av: Martin

hahah jag har varit på det där icat !

2010-02-22 @ 16:33:17
Postat av: Martin

jag har varit på det där icat !

2010-02-22 @ 16:33:52
Postat av: Johan

Jag har också sett Princessa, väldigt bra film faktiskt .7 skojigt slut

2010-02-22 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0