min kväll

Nu har jag inte gjort speciellt mycket mer än blivit extremt chockad över att jag hade 130 unika besökare idag, jag tackar alla som har varit och läst min blogg ! Nu tar vi den till nya nivåer.

Jag kollade först på familjen annorlunda, jag HATAR barn det är därför jag kollar och jag fattar absolut inte hur man orkar ha 10 ungar ??? Det skulle vara som att belasta ryggen med 10 ton sten, vilket skulle vara smärtsamt! I alla fall så ska jag försöka ta mig till skolan imorgon, även fast SL inte tillåter det. Undrar o det blir ännu en dag med bittra svenskar ute på gatorna som inget annat vill bokstavligt talat DRÄNKA sl:s chefer i snön ? haha ...

Nu ska jag prata lite och svara på lite mail, skriver nog ett till inlägg efteråt !

Hörs !!!!




Är barn någonting många fruktar ? Det verkar i alla fall vara så ! eller vad tror ni ?

Kommentarer
Postat av: Kim

Barn er ikke bra xD

2010-02-23 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0