Ny design

Som ni ser har min blogg nu ändrat utseende. Therese har varit JÄTTE SNÄLL och ställt upp jätte mycket och hjälpt mig. Hon bordde vara jätte stolt och tack ännu en gång JÄTTE MYCKET. Lite sorgligt hon la ner sin egna blogg dock. Hon är GRYM på blogg design tycker jag.
hur tycker ni det blev ?


(tagen från Theréses pojkvänns facebook)



Nu är det dags för den bästa serien just nu nämligen FRINGE. Det är fett bra, så om du vill se en bra serie kolla på 5:an nu klockan 22.00. kanske lite svårt att hoppa in mitt i men ändå.

TAAAAAACKKK !!


Kommentarer
Postat av: Therése

Vad söt du är haha :D Säg till om du vill ha mer hjälp ;D <3

2010-02-25 @ 22:11:20
Postat av: Daniel-videoblogg

hehe...vad snygg du ser ut att vara :)

2010-02-25 @ 22:32:35
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0