Oj vad hände?

Egentligen skulle jag bara följa med Jessica till apoteket men resan blev längre, mycket längre. Vi gick först till apoteket där Jessica skulle handla någonting *host*. 
Efter det så handlade hon hår färg, och sedan så slog det oss, att vi inte hade ätit.
Vi åkte till Globen för båda ville gå på DonKen. Dock var det match där så då tänkte jag inpuls handla någonting, så jag köpte ett par skor haha.
Efter det så gick vi runt lite, bara för att det skulle bli lite mindre folk inne. Sen så åt vi.

Sen skulle vi kolla på en kamera, men jag pallade inte just idag så får göra det imorgon istället, då kanske någon annan kan betala den, haha. Jag vill nämligen börja fotografera mera, för min gammla kamera är trasig.

Efter det åkte vi hem, och nu sitter jag här och laddar inför ut gången ikväll. Jag hoppas verkligen att jag orkar men just nu är jag VÄLDIGT trött.


Globen! Har någon åkt den nya skywiev?


Skulle behöva en ny liten smidig kamera!  Någon som har ett tips ?



Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi jag ska åka den där på globen sen :) fick ju det i julklapp av pappa ;) Haha, jippi, du kommer typ ha drunknat innan du hinner in någonstans ;) haha :D

2010-02-27 @ 17:45:18
URL: http://jessicasjungerfulast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0