Sl alltid lika bra

Sl har gjort det igen, Jag gav upp att bege mig till skolan idag, efter många ringt och sagt att det inte är nån ide. Jag kände igen mig från förra vinter då jag stod ute och tappade alla fingrar och tår jag ägde och hade. Sl är facister allihop ! jag tycker dom är översittare, och vi stackars människor måste stå där o frysa. åhhhh så synd det är om oss.
Det händer ändå så här VARJE år men ändå så förbereder man säg inte, väntar man på den globala uppvärmningen eller ? Så att det ska bli varmare ? Det är dumt för det verkar bara bli kallare!
Fast det är säkert klimat mötet i Köpenhamn som gjorde det, för det har blivit jävla mycket kallare efter det dumma mötet.
Kanske finns det hopp, det stod att det skulle bli varamre nu, jippi. Jag vill ha apelsiner men det finns inte hemma, jag vet inte varför jag sa jag vill ha apelsiner men apelsiner är väldigt gott !
Och när jag ändå pratar om apelsiner och SL så måste jag beräta att när jag åkte hem från Sigtuna igår så var det en tant som satt och åt apelsin brevid mig och när hon tog en tugga spruttade det apelsin saft i mitt ANSIKTE OCH I MINA ÖGON !!!!!! haha så himmla dålig, och hon fortsatte efter första gången .... dom gammla chockerar mig aldrig.



Det här ser man nästan varje dag, det blir ingen choklad bit till Sl personalen ikväll ! bara arga brev och lappar !


Kommentarer
Postat av: anapanda

nu har jag ordnat en tävling på bloggen, så kika in och delta om du har lust! :) (kom ihåg att du anmäler dig genom att kommentera inlägget som heter "tävling")



Ha en bra kväll! ♥

2010-02-22 @ 19:27:35
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: TUBA [bloggen om outfits :D]

detta med sl saken och snön är jobbigt :/ allt bra?



annars.. jag bloggar om outfits varje dag, kläder, insperationer och varje dag massa tips! =) hoppas du gillar!

2010-02-22 @ 20:36:18
URL: http://tubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0