Tv- serier

Varför finns det inge bra TV-serier längre ? Var har alla tagit vägen? Jag försöker få reda på när lost börjar igen, även fast det spårat ut totallt, så är det en väldigt bra TV-serie. Den enda serien jag följer just nu är FRINGE som går på kanal 5 klockan 22.00 på torsdagar. Heroes har också försvunnit.
Jag tycker att det ska finnas mer fantasy serier istället för drama/romatiska skit serier som handlar om samma sak allihop, för det gör dom ...
Vampires diaries var rätt bra men inget jag fastnade för. Är det någon annan som vet en bra serie ?



Fringe är den bästa serien just nu. väl värd att se, kanske svårt att börja se den mitt i säsongen.

Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

asså ? hehe vad är det för film då ??

2010-02-23 @ 19:15:53
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0