bra dag, dålig nästa vecka!

Nu är jag hemma, jag slutade lite tidigare idag eftersom jag ska jobba natt i imorgon. Det känns bra ändå, ska jobba med Diana och hon är skit skön.
Jag tycker kanske att det kommer bli lite jobbigt att ta sig dit, men det ska nog gå. Jag börjar så tidigt jag bara kan så ska kolla tabellerna på SL.

Idag rammlade jag i alla fall inte, där i mot så halkade jag ett antal gånger. Men vem gör inte det? När man ser någon halka så små ler man lite för sig själv, skadeglädje är ändå det vi gillar aldra mest. Kan bara föreställa mig hur alla skrattade igår när alla vi tre rammlade en efter en.....

Nu ska jag i alla fall ta och kolla tider samt duscha och börja med maten. Sen ska jag gå till sängs ganska tidigt, men det kommer bli många inlägg på några timmar, bara för att jag är så himmla snäll.

Solen skiner, det är plus grader! Är våren på väg?? NEJ NÄSTA VECKA BLIR DET 10- IGEN !!!


Vintern slår till igen nästa vecka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0