God dag

Gick nyss upp, Jag är riktigt trött som vanligt, känns inte som jag är hemma över huvud taget längre. Kom hem klockan 06.00 i morse. Robins buss kom inte så vi åkte runt halva Stockholm en stund så att vi inte skulle behöva stå och vänta i kylan.
Men det gick ju bra till slut i alla fall. Festen var väl kul, först trodde jag verkligen inte att det var min folk typ men några av dom var facktist det, och vissa JOBBIGA.

Vet inte om det finns bilder, för det kommer jag inte ihåg haha. Om det gör kommer jag naturligtviss ladda upp dom tillsamans med foton från kryssningen.

 
Och var var festen ?

Kommentarer
Postat av: mellis

hahahaha undra vilka som var jobbiga ;)

2010-03-07 @ 19:35:41
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0