Kryssningen

Kryssning gick väldigt bra, var JÄVLIGT roligt. Dansade nog i 3 timmar. SÅ jag är jävligt trött nu. Nu när jag sitter här så gungar det än. Det var ENORMT gungigt på båten och jätte mycket is. Trodde vi skulle fastna, haha. I alla fall träffade vi jätte mycket gammla klass kompisar, och det var jätte kul.
Det roligaste var nog att jag vann ca 500 kronor på spel maskinerna. Var inte det grymt bra gjort?, lite stolt faktist.
Dagen efter är aldrig rolig, men det gick det med,( med lite godis ). Just nu sitter jag här och pratar med MASSOR av folk, så nu ska jag återgå till det!!

BILDER UPLADDAS SENARE !!!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: jag har över 2000 läsare o jag har fått höra det flera gånger att det är bögigt att blogga men jag ignonera det bara ;)



Fortsätt o blogga så vi får bli fler killar här i bloggvärlden :D

2010-03-04 @ 22:43:54
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: johanna

ja ladda upp bilder :D

2010-03-05 @ 02:15:53
URL: http://johannarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0