jobb

Vad är det för dag idag? Det är fredag, och var är det för mat då? TACO, haha. men det var bara jag som åt det eftersom det bara är jag som inte tröttnat på det. Man kan inte tröttna på taco...

Det blir en snabb fredags mys idag eftersom jag ska iväg och jobba klockan 20.00 till klockan 04.00 på morgonen, vill verkligen inte idag!
Men när väl pengarna kommer så är det ingen som klagar, och det är ändå ganska roligt. Fast det är nästan inga kompisar till mig som jobbar så det känns lite orättvist, jag vet inte egentligen varför jag jobbar heller ibland... Fast det är bra att ha pengarna senare i livet, men jag hatar ändå pengar.

Aja nu ska jag fixa lite med banken och känna mig fett stor, haha.


Tortillas eller skal ???



Kommentarer
Postat av: Jessica

Skal lätt :) & du ska visst me ut imorn bara så du vet :D <3

2010-02-26 @ 18:43:54
Postat av: fredde

haha näää tortilla bäst :) Ja jag tror det :O <3

2010-02-26 @ 18:57:39
URL: http://freddesbo.blogg.se/
Postat av: Johan

du ficade sidan :D och ja tcos är kung :D

2010-02-27 @ 03:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0